به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ شکرالله پورخاقان بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه پژو۲۰۶ مشکوک و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی انجام شده، تعداد ۲ حلقه لاستیک کمباین و ۳ دستگاه اسپلیت خارجی که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق مشکوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.