به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ هادی کیانمهربیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ هادی کیانمهربیان داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی تانکردار حامل سوخت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی برای حمل این محموله بود افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به این که ارزش سوخت مکشوفه قاچاق برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.