به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف ۳هزار و ۶۰ لیترسوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ مصطفی صادق زاده بیان داشت : طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، با هدف جلوگیری از هدررفت و غارت سرمایه ها و منابع ملی با هماهنگی مرجع قضائی در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف ۳هزار و ۶۰ لیترسوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مصطفی صادق زاده بیان داشت : طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، با هدف جلوگیری از هدررفت و غارت سرمایه ها و منابع ملی با هماهنگی مرجع قضائی در شهرستان اردستان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا مأموران حین کنترل محورهای مواصلاتی تعداد ۷ دستگاه اتوبوس،کامیون و وانت بار حامل سوخت را توقیف و در بازرسی از آن ها مقدار ۳ هزار و ۶۰ لیتر گازوئیل که به صورت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع حمل می شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ارزش سوخت مکشوفه را ۹۱۸ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه تمامی خودرو ها توقیف و ۷ راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.