به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲ تُن گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در حاشیه شهر اصفهان خبر داد. سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره نظارت براماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲ تُن گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در حاشیه شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره نظارت براماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به صورت گسترده در امر نگهداری و توزیع اقلام خوراکی قاچاق فعالیت می کند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و انجام یک سری اقدامات پلیسی انبار فرد مذکور که در حاشیه شهر اصفهان واقع شده بود را شناسایی کرده و پس از اطیمنان از دپوی کالای قاچاق در آن طی هماهنگی با مرجع قضائی این مکان را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرمندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات ۲ تُن گروی خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف و قاچاق بودن این محموله نیز به تایید نماینده اداره صنعت،معدن و تجارت استان رسید.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این خصوص محل به صورت آنی پلمب و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد