به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف ۲ تن چوب طاق قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ نعمت خلیلی بیان داشت:  ماموران بخش حبیب آباد این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به ۳ دستگاه خودرو حامل چوب مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف ۲ تن چوب طاق قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ نعمت خلیلی بیان داشت:  ماموران بخش حبیب آباد این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به ۳ دستگاه خودرو حامل چوب مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این خودروها ۲ تن چوب طاق را کشف کردند که در بررسی صورت گرفته مشخص شد محموله قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش چوب های مکشوفه را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به ضربات جبران ناپذیر قاچاق چوب به منابع ملی و طبیعی کشور خاطر نشان کرد: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان در این حوزه ایستاده است و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.