به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۲۸ کیلویی حشیش و شیشه در عملیات مأموران پلیس شهرستان نائین خبر داد. سرهنگ مهرداد فراشی اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” فرماندهی انتظامی شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۲۸ کیلویی حشیش و شیشه در عملیات مأموران پلیس شهرستان نائین خبر داد.

سرهنگ مهرداد فراشی اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” فرماندهی انتظامی شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از مرزهای شرقی به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف شدن خودرو آن را مورد بازرسی دقیق و هوشمندانه قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۲۳ کیلو و۶۰۰ گرم حشیش و ۵کیلو و۱۰۰ گرم شیشه کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این رابطه راننده به همراه، کمک راننده و یک سرنشین دیگر خود دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.