به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از کشف ۲۰ میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبرداد. سرهنگ اسماعیل پریشانی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز، مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری کالای قاچاق در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از کشف ۲۰ میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ اسماعیل پریشانی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز، مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری کالای قاچاق در یکی از باغ ویلاهای سطح شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی های لازم ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صمت و تعزیرات به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده موفق به کشف ۲۸۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با بیان این که کلیه کالاهای مکشوفه فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این اموال را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که در این رابطه ۴ متهم شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق کالا و ارز مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.