به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از دستگیری سارقان ۲۰۰رأس دام مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در کمتر از ۳ ساعت خبر داد. سرهنگ حمزه بهرامی بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی  از دامداران  مبنی بر سرقت ۲۰۰رأس گوسفند و بره  از دامداری وی موضوع شناسایی و دستگیری سارق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از دستگیری سارقان ۲۰۰رأس دام مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

سرهنگ حمزه بهرامی بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی  از دامداران  مبنی بر سرقت ۲۰۰رأس گوسفند و بره  از دامداری وی موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بویین میاندشت قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله موضوع به تمامی واحد های اجرایی  کلانتری ها و پاسگاه های مجاور و همچنین واحد های گشتی اطلاع داده شده و سرانجام با رصد هوشمندانه ماموران  مسیر حرکت احشام مورد شناسایی قرار گرفته و با تعامل اهالی و بسیج مردمی سارقان حین گذر احشام در نقطه صعب العبور مشاهده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با بیان اینکه سارقان به محض رؤیت ماموران اقدام به فرار کردند خاطر نشان کرد:  با تلاش های مردمی و حضور مقتدرانه ماموران در کمتر از ۳ ساعت پس از وقوع سرقت  سارقان دستگیر  و ۲۰۰ رأس دام مسروقه که ارزش آنها توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی شده کشف و به فرد مال باخته مسترد شدند.

سرهنگ حمزه بهرامی در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان این سرقت به مرجع قضائی گفت: به دامداران توصیه می کنیم  از سپردن احشام خود به افراد ناشناس و خردسال و افراد غیر مطمئن خودداری و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.