به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۱۸هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۵میلیارد ریال در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک گلخانه خبرداد. سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۱۸هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۵میلیارد ریال در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک گلخانه خبرداد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با اقدامات میدانی خود از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از گلخانه های حاشیه این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این گلخانه موفق شدند ۱۸هزار لیتر گازوئیل که به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع نگهداری می شد را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان این که ارزش سوخت قاچاق مکشوفه ۵میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.