به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه گفت: با انجام اقدامات پلیسی عامل سرقت احشام یکی از دامداری های بخش میمه این شهرستان در کمتر از ۵ ساعت شناسایی و به همراه ۱۷ رأس دام سرقتی دستگیر شد. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ  با اعلام این خبر بیان داشت: در پی سرقت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه گفت: با انجام اقدامات پلیسی عامل سرقت احشام یکی از دامداری های بخش میمه این شهرستان در کمتر از ۵ ساعت شناسایی و به همراه ۱۷ رأس دام سرقتی دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ  با اعلام این خبر بیان داشت: در پی سرقت ۱۷ رأس از گوسفندان یک دامداری در حومه بخش میمه  شاهین شهر شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی تخصصی مأموران مشخص شد سارق به صورت شبانه با نفوذ به دامداری مذکور از غفلت و خواب نگهبان محل استفاده و اقدام به سرقت ۱۷ رأس گوسفند از آغل دامداری کرده و سپس احشام مسروقه را به صورت پیاده از محل دور و به منزل خود انتقال داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: مأموران پلیس با حضور در صحنه سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود در کمتر از ۵ ساعت سارق را که از افراد معتاد و سابقه دار شهرستان بود شناسایی و پس از هماهنگی قضائی  طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تمامی احشام سرقت شده را کشف کردند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به تحویل احشام سرقت شده به مالباخته  و معرفی متهم به مرجع قضائی از دامداران خواست: ضمن تجهیز نگهبانان دامداری به وسایل حراستی و ارتباطی نظیر تلفن همراه، آنها را در خصوص سرکشی مرتب از دام ها و تماس با کلانتری محل و گزارش موارد مشکوک اطراف دامداری به پلیس آموزش دهند. ۰