به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۱۵ تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در راستای طرح مقابله با احتکار کالا های اساسی و ارزاق عمومی، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۱۵ تن آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: در راستای طرح مقابله با احتکار کالا های اساسی و ارزاق عمومی، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در خصوص فروش آرد خارج از شبکه توزیع مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون شده که در بازرسی انجام شده از این خودرو تعداد ۳۰۵ کیسه آرد به وزن ۱۵ تن کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ارزش محموله کشف شده را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با محتکران و اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با سودجویان در این زمینه قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد ضمن این که شهروندان می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.