به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۵۱دستگاه ماینر فعال به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس آگاهی شهرستان تیران و کرون خبرداد. سردار محمد رضا هاشمی فر بیان داشت : ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون با انجام یک عملیات اطلاعاتی و فنی از راه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۵۱دستگاه ماینر فعال به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس آگاهی شهرستان تیران و کرون خبرداد.

سردار محمد رضا هاشمی فر بیان داشت : ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون با انجام یک عملیات اطلاعاتی و فنی از راه اندازی و فعالیت مزرعه بزرگ تولیدرمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یکی از دامداری های اطراف این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده موفق به کشف ۱۵۱ دستگاه ماینر، ۱۱۶قطعه بُرد ماینر و۳۹عددپاورمخصوص دستگاه های تولید رمزارز شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که کارشناسان مربوطه ارزش اقلام مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: بهره بردار متخلف این مزرعه شناسایی که در این خصوص اقدامات قانونی لازم با هماهنگی مرجع قضائی در حال انجام است.