به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش بیش از ۳۹ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد. سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار انواع لاستیک خودرو در یکی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش بیش از ۳۹ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار انواع لاستیک خودرو در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی از محل بازدید کردند که در بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد انبار مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و موجودی آن به مبادی مربوطه اعلام نشده و لاستیک ها هم از مدت ها قبل در این انبار نگهداری و هیچ گونه خروجی به بازار نداشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه احتکار کالا توسط مالکان آنها محرز شد گفت: در این عملیات هزار و ۴۰۹ حلقه انواع لاستیک سبک و سنگین  احتکار شده شامل هزار و ۱۵۴ حلقه لاستیک خودروی سواری ، ۱۵۱ حلقه لاستیک کامیون ، ۶۳ حلقه لاستیک لیفتراک ، ۳۵ حلقه لاستیک تراکتور و ۶ حلقه لاستیک لودر صنعتی کشف شد.

سردار هاشمی فر ارزش لاستیک های مکشوفه را برابر ارزیابی انجام شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۹ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: طی هماهنگی با  مرجع قضایی لاستیک ها توقیف و پرونده ای در زمینه احتکار تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت و ۲ نفر از متهمان پرونده نیز به پلیس امنیت اقتصادی استان احضار و اقدامات قضایی در حال انجام است.