به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران کلانتری ۲۵ این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری سوخت قاچاق در یک گاراژ مطلع […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران کلانتری ۲۵ این فرماندهی با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری سوخت قاچاق در یک گاراژ مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل موفق شدند ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه توزیع نگهداری می‌شد را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد بر برخورد قاطع پلیس با اخلالگران اقتصادی و کسانی که سرمایه‌ها و منابع ملی کشور را به تاراج می‌گذارند تأکید و از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.