به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فریدن  از کشف ۱۱ تن آرد خارج از شبکه توزیع در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ جواد افشاری بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا های اساسی و ارزاق عمومی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن حین گشت زنی فعال و هدفمند خود […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان فریدن  از کشف ۱۱ تن آرد خارج از شبکه توزیع در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ جواد افشاری بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا های اساسی و ارزاق عمومی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن حین گشت زنی فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی اقدام به متوقف کردن خودرو می کنند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از داخل خودرو پرداخته و موفق به کشف ۱۱ تن آرد دولتی خارج از شبکه توزیع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن ارزش محموله کشف شده را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با سودجویان در این زمینه در چارچوب قانون برخورد قاطعانه خواهد کرد و شهروندان می توانند هر گونه اخبار در این خصوص را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.