به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره سارقان مغازه و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در این شهرستان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از انهدام باند ۵ نفره سارقان مغازه و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در این شهرستان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند اعضای باند ۵ نفر سارقان  را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی مأموران از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف که ارزش این اموال برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ بساطی در پایان از شهروندان و مالکان واحدهای صنفی خواست ضمن رعایت توصیه ها و آموزشهای پلیس درخصوص پیشگیری از سرقت درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.