به گزارش پایگاه  خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک قبضه کلت جنگی به همراه دو تیغه خشاب و ۱۵عدد فشنگ جنگی در بازرسی از ۲ نفر که در حال پرسه زنی مقابل یک مغازه طلافروشی بودند خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز […]

به گزارش پایگاه  خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک قبضه کلت جنگی به همراه دو تیغه خشاب و ۱۵عدد فشنگ جنگی در بازرسی از ۲ نفر که در حال پرسه زنی مقابل یک مغازه طلافروشی بودند خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه ۲ نفر به صورت مشکوک در حال پرسه زنی در اطراف یک مغازه طلافروشی هستند موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۱ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام و با مشاهده این افراد در یک عملیات سریع و ضربتی پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کنند آنها را دستگیر و در بازرسی بدنی از آنها قبضه کلت جنگی به همراه دو تیغه خشاب و ۱۵عدد فشنگ جنگی، ۶عدد دستبند پلاستیکی، یک قبضه چاقو، یک عدد شوکر برقی و ۲جفت دستکش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه متهمان قصد سرقت از مغازه طلافروشی را داشتند اظهار داشت: متهمان به کلانتری منتقل و به منظور تکمیل تحقیقات تحویل پلیس آگاهی استان اصفهان شدند.