به گزارش پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای ۲ باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تُن و ۴۰۰ کیلو تریاک و حشیش از آنها در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه ها و طرح های مقابله با سوداگران و […]

به گزارش پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای ۲ باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تُن و ۴۰۰ کیلو تریاک و حشیش از آنها در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه ها و طرح های مقابله با سوداگران و شبکه های قاچاق مواد مخدر موفق شدند با یک کار اطلاعاتی منسجم و هوشمندانه ۲ باندی که محموله سنگینی از مواد مخدر به سمت مرکز کشور حمل کرده بودند را در ۲ محور مواصلاتی جنوبی و شرقی استان شناسایی و منهدم کنند.

وی افزود: از این باند ها در مجموع یک تُن و ۴۰۰ کیلو مواد مخدر شامل یک تُن و ۲۳۰ کیلو تریاک و ۱۷۰ کیلو حشیش کشف و ۵ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیونت و ۴ دستگاه خودروی سواری پژو توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعضای این باند ها را ۸ نفر اعلام کرد و گفت: ۳ نفر از این افراد  به ضرب گلوله ماموران مجروح شده که هم اکنون در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند و ما بقی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۶ باند قاچاق مواد افیونی توسط ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان شناسایی و منهدم شدند گفت: برنامه مقابله با توزیع کنندگان خُرد مواد مخدر نیز در دستور کار این فرماندهی قرار گرفته که انشاء الله متفاوت تر از سال گذشته در این زمینه اقدام خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون طرح مقابله با خُرده فروشان مواد افیونی در مناطق حاشیه ای شهرستان های استان آغاز شده که تاثیر بسیار خوبی هم در کاهش توزیع مواد مخدر و هم در افزایش رضایتمندی مردم استان داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: پلیس همواره مبارزه با مواد مخدر را به عنوان یک اصل در اولویت برنامه های خود قرار داده و در استان هم این نوید را می دهیم که با توجه به اشراف اطلاعاتی و تعاملی که با سایر دستگاه های امنیتی داریم و همکاری و مشارکتی که اقشار مختلف مردم با ماموران پلیس دارند انشاء الله در سال ۱۴۰۱ موفق تر از سال گذشته رسالت خود را انجام دهیم.

سردار میرحیدری با هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ اعلام کرد: با هوشمند سازی مبادی ورودی و ایستگاهای ایست و بازرسی تقویت یگان تکاوری و همچنین فرماندهی انتظامی بخش ها و پاسگاه های برونشهری و افزایش گشت های ویژه از طریق تعامل با بسیج و رصد هوشمند مناطق کویری انشاء الله در سال ۱۴۰۱ در حوزه مبارزه با مواد مخدر با قدرت بیشتری وارد عمل شده و اجازه نخواهیم داد باندهای و شبکه های قاچاق از مسیر های استان برای عملی کردن  نیت های شوم خود استفاده کنند.