به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل یک تن گردوی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید امامی خبر داد. سرهنگ شکراله پور خاقان بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی مستقر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل یک تن گردوی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید امامی خبر داد.

سرهنگ شکراله پور خاقان بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند که در نهایت یک تن گردوی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ پور خاقان با اشاره به این که ارزش محموله کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.