به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک تن چوب تاغ  قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت:  ماموران کلانتری شهر هرند حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه مینی بوس حامل چوب تاغ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک تن چوب تاغ  قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت:  ماموران کلانتری شهر هرند حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه مینی بوس حامل چوب تاغ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو  ۴۰۰ کیلو چوب تاغ را کشف کردند که در بررسی صورت گرفته مشخص شد راننده فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر قانونی بوده و این چوب ها را به صورت قاچاق و غیر قانونی تهیه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش چوب های مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.