به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلو گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ  میثم گوهری آرانی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران گشت انتظامی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلو گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ  میثم گوهری آرانی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران گشت انتظامی یگان امداد نجف آباد هنگام کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و آن را برای  بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند که در نهایت یک تن و ۵۰۰ کیلو گردوی خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به این که ارزش محموله کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان مربوطه ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.