به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف ۴۱۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق از یک خودروی نیسان در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش کویرات فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف ۴۱۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق از یک خودروی نیسان در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش کویرات فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه  خودروی وانت نیسان حامل چوب جنگلی  مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف   شدن خودرو موضوع را مورد بررسی قرار دادند که با استعلام های انجام شده مشخص شد راننده فاقد هرگونه مجوز قانونی برای در حمل بار خودروی خود بوده و چوب های جنگلی را بصورت قاچاق تهیه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل، با بیان اینکه  در بازرسی از این خودرو،مقدار ۴۱۰ کیلوگرم چوب تاغ جنگلی قاچاق کشف شد گفت: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و چوب های  قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان آران و بیدگل تحویل داده شدند.