به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از کشف پارچه های قاچاق از یک منزل به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ مهدی نیکبخت بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ مشخص شد محموله ای از انواع پارچه خارجی به صورت قاچاق در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از کشف پارچه های قاچاق از یک منزل به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مهدی نیکبخت بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ مشخص شد محموله ای از انواع پارچه خارجی به صورت قاچاق در منزلی در یکی از روستاهای شهرستان دپو شده است.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات تخصصی و میدانی صورت گرفته و طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل شناسایی شده اعزام و از محل بازرسی به عمل آورده که در نتیجه این عملیات ۱۹۰ طاقه انواع پارچه خارجی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه ارزش تقریبی پارچه های مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این راستا پارچه های کشف شده توقیف و فرد متخلف نیز دستگیر که برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.