به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نایین از کشف و معدوم سازی ۴۵۰کیلو آلایش دامی غیر مجاز در نایین خبرداد. بهزاد متولی زاده نائینی با اعلام این خبرگفت: در راستای حفاظت از سلامت و ایمنی غذایی جامعه محموله ای حاوی آلایش دامی بدون هویت و غیر مجاز از دو دستگاه اتوبوس بین شهری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نایین از کشف و معدوم سازی ۴۵۰کیلو آلایش دامی غیر مجاز در نایین خبرداد.

بهزاد متولی زاده نائینی با اعلام این خبرگفت: در راستای حفاظت از سلامت و ایمنی غذایی جامعه محموله ای حاوی آلایش دامی بدون هویت و غیر مجاز از دو دستگاه اتوبوس بین شهری کشف، توقیف و معدوم شد و پرونده متخلفان به مرجع قضایی ارجاع گردید.

وی تصریح کرد: دامپزشکی به عنوان دیده بان حوزه سلامت در بخش دام، طیور، آبزیان و فرآورده های خام دامی بوده و در انجام وظایف خطیر خود در حفظ و صیانت از سرمایه های دامی کشور و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام، هیچگونه مسامحه ای با متخلفان ندارد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نایین بیان داشت: هرگونه حمل دام و طیور زنده و فرآورده های خام دامی باید توسط خودروهای ویژه دارای کارت اشتغال به حمل از دامپزشکی انجام و این خودروها برای هر محموله باید از شبکه دامپزشکی شهرستان مبدا ، گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای اخذ نمایند.