به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان از کشف و معدوم سازی حدود ۳ تن لاشه ی مرغ ضایعاتی از خودروی واژگون شده در شهرستان کاشان خبرداد. ، سیامک رضوان با اعلام این خبر گفت: در پی بروز حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی وانت در محدوده اتوبان کاشان – نطنز، در حدود ۳ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان از کشف و معدوم سازی حدود ۳ تن لاشه ی مرغ ضایعاتی از خودروی واژگون شده در شهرستان کاشان خبرداد.

، سیامک رضوان با اعلام این خبر گفت: در پی بروز حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی وانت در محدوده اتوبان کاشان – نطنز، در حدود ۳ تن لاشه مرغ ضایعاتی کشف و ضبط گردید.

وی افزود: در اولین لحظات این اتفاق کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی کاشان در محل مذکور حاضر و پس از بررسی موضوع و هماهنگی و اخذ دستور قضایی از دادستانی شهرستان، اقدامات بهداشتی لازم جهت دفن بهداشتی لاشه‌ها و تنظیم صورتجلسه این حادثه را انجام داده و با توجه به تخلف اتفاق افتاده، خودرو توقیف و راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان با بیان اینکه هرگونه حمل فراورده های خام دامی یا ضایعات حاصله از تولید فراورده های خام دامی نیاز به گواهی حمل قرنطینه‌ای دامپزشکی دارد گفت: حفظ و حراست از جمعیت دامی و ایمنی غذایی جامعه خط قرمز دامپزشکی بوده و دامپزشکی با هرگونه تخلف در این حوزه بدون اغماض برخورد خواهد کرد.