به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان از کشف و ضبط یک هزار کیلو فرآورده خام دامی فاقد هویت در کاشان در راستای حفاظت از سلامت و ایمنی غذایی جامعه خبرداد. ، رضوان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان اعلام کرد: در بازدیدهای کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان از کشف و ضبط یک هزار کیلو فرآورده خام دامی فاقد هویت در کاشان در راستای حفاظت از سلامت و ایمنی غذایی جامعه خبرداد.

، رضوان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان اعلام کرد: در بازدیدهای کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه از مراکز نگهداری فرآورده های خام دامی شهرستان و در پی بازدید از سردخانه یک رستوران غیر فعال، بیش از یک تن فرآورده های خام دامی شامل گوشت قرمز و سفید فاقد هویت کشف و توقیف گردید و محموله توقیف شده جهت سیر مراحل قانونی و اخذ دستور مقام قضایی و انجام آزمایش های لازم به یکی از سردخانه های شهرستان منتقل شد.

وی گفت: بازرسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه کلیه واحد های عرضه گوشت قرمز، سفید، طباخی و رستوران ها را در همه ایام سال رصد و مورد بازرسی قرار می دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان از مردم خواست :درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درحوزه دامپزشکی موضوع را ازطریق شماره تلفن ۱۵۱۲ سامانه سازمان دامپزشکی کشور به شبکه دامپزشکی کاشان اطلاع رسانی نمایند .