به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا ازکشف و توقیف ۸ کارتن تخم مرغ رنگ شده و بدون هویت به وزن ۱۲۰ کیلو گرم در شهرستان شهرضا خبرداد. وی گفت:در راستای حفاظت از ایمنی غذایی جامعه  با توجه به تایید دستکاری ۸ کارتن تخم مرغ با پوسته رنگ شده و بی‌هویت بودن تخم‌مرغ‌ها، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا ازکشف و توقیف ۸ کارتن تخم مرغ رنگ شده و بدون هویت به وزن ۱۲۰ کیلو گرم در شهرستان شهرضا خبرداد.

وی گفت:در راستای حفاظت از ایمنی غذایی جامعه  با توجه به تایید دستکاری ۸ کارتن تخم مرغ با پوسته رنگ شده و بی‌هویت بودن تخم‌مرغ‌ها، محموله از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا افزود: رسالت دامپزشکی برخورد قانونی با متخلفین تولید، حمل و توزیع غیرمجاز و غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی می باشد.

وی ادامه داد: پس از توقیف  ۸ کارتن تخم مرغ با پوسته رنگ شده به وزن تقریبی ۱۲۰ کیلوگرم، نمونه گیری و ارسال به آزمایشگاه صورت پذیرفت ، با توجه به تایید دستکاری تخم مرغ  و بی هویت بودن تخم مرغ ها، محموله از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا در پایان اشاره نمود برای سلامت و امنیت غذایی جامعه، نظارت و بازرسی توسط شبکه دامپزشکی به صورت مستمر در حال انجام می باشد و با قانون شکنان و  متخلفینی که سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قاطع صورت می گیرد و از همشهریان در خواست کرد مراتب هرگونه تخلف را سریعا به این شبکه یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند.