به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه کامیون حامل  یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ صادق کاظم زاد  بیان داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه کامیون حامل  یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ صادق کاظم زاد  بیان داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی صورت گرفته از این خودرو، تعداد ۶۰  دستگاه اسپرسو ساز و ۱۷ دستگاه آسیاب قهوه که به صورت قاچاق تهیه و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد و۴۰۰میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.