به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله ۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق در ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا خبرداد. سرهنگ مهرداد فراشی بیان داشت : در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله ۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق در ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا خبرداد.

سرهنگ مهرداد فراشی بیان داشت : در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو تعداد ۱۸ دستگاه لپ تاپ و ۱۶۰ دستگاه ریش تراش خارجی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۶ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی که به همراه اموال مکشوفه به اداره مبارزه با قاچاق کالا تحویل داده شد.