به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف محموله لوازم منزل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی در ادامه برنامه ها و طرح های مقابله با قاچاق کالا در اقدامی هوشمندانه حین کنترل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف محموله لوازم منزل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: ماموران انتظامی این فرماندهی در ادامه برنامه ها و طرح های مقابله با قاچاق کالا در اقدامی هوشمندانه حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۶۰ دستگاه اتو پرس و ۱۲ دستگاه ترازوی دیجیتال که همگی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تداوم و استمرار طرح ها و اقدامات این فرماندهی در جهت مقابله با قاچاق کالا و ارز، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه ای در این رابطه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.