به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف محموله مغز گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. سرهنگ  رضا محمدی بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه حین گشت زنی در یکی ازمحورهای مواصلاتی شهرستان  به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف محموله مغز گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ  رضا محمدی بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه حین گشت زنی در یکی ازمحورهای مواصلاتی شهرستان  به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را برای  بررسی بیشتر متوقف کردند .

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودروی مذکور با کسب دستور  از مرجع قضایی به بازرسی خودرو پرداخته که در نتیجه این عملیات ۷۹کارتن ۵کیلوئی مغز گردوی خارجی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه محموله مذکور فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بود  ارزش ریالی آن را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه  ۳میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.