به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه خودرو وانت حامل اسباب بازی های خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ  صادق کاظم زاد بیان کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه خودرو وانت حامل اسباب بازی های خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  صادق کاظم زاد بیان کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی صورت گرفته از این خودرو تعداد یک هزار و ۴۹۵عدد انواع اسباب بازی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی که به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد:  کرد: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.