به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف هزار و ۹۳۵ پاکت سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال از یک منزل مسکونی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام تحقیقات میدانی از نگهداری سیگار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف هزار و ۹۳۵ پاکت سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال از یک منزل مسکونی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام تحقیقات میدانی از نگهداری سیگار قاچاق در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: در این خصوص مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل هزار و ۹۳۵ پاکت انواع سیگار قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به این که ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.