به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هزار و ۵۶۱ حلقه انواع لاستیک خودرو به ارزش ۴۰ میلیارد ریال که در انبار حاشیه شهر اصفهان احتکار شده بود، خبر داد. سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف هزار و ۵۶۱ حلقه انواع لاستیک خودرو به ارزش ۴۰ میلیارد ریال که در انبار حاشیه شهر اصفهان احتکار شده بود، خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک های ایرانی و خارجی در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در محل حضور یافته و در بررسی های صورت گرفته یک هزار و ۵۶۱ حلقه انواع لاستیک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش لاستیک های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۴۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه مشخصات انبار و موجودی آن در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده بود جرم احتکار کالا محرز و بنابر این تمامی لاستیک ها توقیف شده و پرونده آن نیز برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.