به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف انواع مواد خوراکی قاچاق از یک منزل مسکونی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در تداوم اجرای طرح کشف محوله های قاچاق و برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم اقتصادی، ماموران انتظامی کلانتری ۲۵ با انجام اقدامات میدانی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف انواع مواد خوراکی قاچاق از یک منزل مسکونی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در تداوم اجرای طرح کشف محوله های قاچاق و برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم اقتصادی، ماموران انتظامی کلانتری ۲۵ با انجام اقدامات میدانی و تحقیقات تخصصی از نگهداری محوله ای از انواع مواد خوراکی قاچاق در یک منزل مسکونی در سطح حوزه استحفاظی خود مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی منزل مورد نظر، ماموران انتظامی به محل اعزام و در بررسی دقیق محموله ای شامل ۱۰ کیلو عسل، ۱۲ کیلو چایی، ۸۰۰ کیلو کاپوچینو و ۱۶ هزار و ۴۴۸ بسته انواع مواد خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده ۴۰ میلیارد ریال برآرود شده است خاطر نشان کرد: در این خصوص فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.