به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان از کشف محموله ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتری روغن موتور خودرو قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در پارکینگ یک منزل مسکونی خبر داد. سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی استان از کشف محموله ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتری روغن موتور خودرو قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در پارکینگ یک منزل مسکونی خبر داد.

سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محل های انبار کالای قاچاق، با اشراف اطلاعاتی خوب خود از نگه داری محموله کالای قاچاق در پارکینگ منزلی مسکونی در یکی از محلات سطح شهر مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کار دقیق پلیسی و طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مذکور بازدید کرده که در نتیجه این عملیات ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن موتور خارجی که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: کشف محموله کالاهای قاچاق و برخورد قاطع با قاچاقچیان کلان در اولویت های ماموریتی این فرماندهی قرار دارد و اجازه نخواهیم داد عده ای سود جو با قانون گریزی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود باشند