به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی استان از کشف محموله ۲۰ میلیارد ریالی گیربکس قاچاق در بازرسی مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا از یک دستگاه کامیونت خبرداد. سردارحمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی استان از کشف محموله ۲۰ میلیارد ریالی گیربکس قاچاق در بازرسی مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا از یک دستگاه کامیونت خبرداد.

سردارحمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف محموله یک تنی گریبکس های مستعمل خارجی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را۲۰میلیاردریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد