به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف محموله ۱۰ میلیارد ریالی اسباب بازی قاچاق در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک دستگاه کامیون خبرداد. سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق  کالا ، مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ شاهین شهر با اشراف اطلاعاتی خود […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف محموله ۱۰ میلیارد ریالی اسباب بازی قاچاق در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک دستگاه کامیون خبرداد.

سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق  کالا ، مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ شاهین شهر با اشراف اطلاعاتی خود از بارگیری مشکوک کالا داخل یک دستگاه کامیون در یکی از محلات شاهین شهر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظراعزام و در بازرسی از کامیون مذکور بیش از ۵ هزار قلم انواع اسباب بازی و ظروف پلاستیکی خارجی و فاقد مدارک مثبت گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.