به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل یک تن و ۲۰۰ کیلو گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل یک تن و ۲۰۰ کیلو گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف و پس از هماهنگی با مرجع قضائی قسمت بار آن را بازرسی کردند.

وی افزود: در این عملیات  مقدار یک تُن و ۲۰۰ کیلو گردوی خارجی که  فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابر این معضل اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص قاچاق کالا و ارز را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.