به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله گردوی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد. سرهنگ سهراب قرقانی بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله گردوی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقانی بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی انجام شده ۴۶ کیسه حاوی ۱۲۰۰ کیلو گردوی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه وانت نیسان توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.