به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای خارجی قاچاق ، به ارزش ۲ میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال در ایست و بازرسی شهیبد امامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ  شکرالله پورخاقان بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای خارجی قاچاق ، به ارزش ۲ میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال در ایست و بازرسی شهیبد امامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ  شکرالله پورخاقان بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به ۲دستگاه کامیون مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر آنها را متوقف کردند.

وی در ادامه گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو ها پرداخته که در این عملیات انواع  لوازم خانگی خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مشکوفه را۲میلیارد ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند افزود: در این رابطه  دو نفر  فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.