به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صادق کاظمزاد بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به دودستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی دقیق تر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون ها پرداخته که در این عملیات تعداد ۴ هزار و ۷۸۰تیغه موکت بری و ۹حلقه لاستیک خارجی وقاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش کالای های قاچاق کشف شده یک میلیاردو ۳۰۰میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.