فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ خبر داد . سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت : بامداد امروز ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با همکاری […]

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ خبر داد .

سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت : بامداد امروز ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان با همکاری ماموران یگان تکاوری استان اصفهان  حین کنترل خودروهای ورودی به شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند .

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی از خودروی مذکور بازدید کردند و در نتیجه این عملیات ۶۴۱ ثوب انواع  پوشاک خارجی که  فاقد مجوز قانونی از گمرک بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند .

سرهنگ ” کاکاوند ”  با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مشکوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند  گفت:  در این خصوص راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد .