به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف محموله مواد اولیه تولیدقطعات نسوز پاتیل قاچاق به ارزش ۱۳میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ رضا محمدی بیان داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز  با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی محموله ای […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف محموله مواد اولیه تولیدقطعات نسوز پاتیل قاچاق به ارزش ۱۳میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ رضا محمدی بیان داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز  با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی محموله ای از کالای خارجی قاچاق  در انبار یکی از شرکت های شهرک صنعتی شهرستان مبارکه مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از انبار این شرکت پرداختند و در نهایت محموله ای از مواد اولیه تولیدقطعات نسوز پاتیل که فاقد هرگونه مدارک معتبر و گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۳میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه یک نفردستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.