به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت: در راستای طرح امنیت محله محور و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری حسن آباد حین گشت زنی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی  بیان داشت: در راستای طرح امنیت محله محور و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری حسن آباد حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق شامل ۲ دستگاه یخچال فریزر، ۲دستگاه ماشین لباسشویی و ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی که همگی فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به این که ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از اولویت های مهم این فرماندهی عنوان داشت و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.