به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل لوازم خانگی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی کلانتری حسن آباد حین کنترل خودرو های عبوری به ۲ دستگاه خودرو آریسان و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل لوازم خانگی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی کلانتری حسن آباد حین کنترل خودرو های عبوری به ۲ دستگاه خودرو آریسان و پژو ۴۰۵ مشکوک و برای بررسی آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ها تعداد ۵ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۳ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه هر ۲ راننده خودرو های توقیفی پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.