به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف و  توقیف محموله لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ رضا محمدی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف و  توقیف محموله لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ رضا محمدی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق شدند بیش از ۵ هزار عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به این که ارزش محموله قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و راننده متخلف آن ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.