به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف محموله ابزارآلات صنعتی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک منزل مسکونی خبر داد. سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی اطلاع از وجود مقادیر زیادی ابزار آلات صنعتی خارجی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف محموله ابزارآلات صنعتی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی اطلاع از وجود مقادیر زیادی ابزار آلات صنعتی خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این منزل تعداد هزار و ۷۷۵ قطعه و دستگاه انواع ابزار آلات صنعتی خارجی قاچاق شامل دستگاه جوش، سنگ فرز، مته برقی، دریل، کارواش شارژی، انواع آچار، جعبه ابزار و … را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این راستا فردی که اقدام به دپوی کالاهای قاچاق کرده بود دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.