به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف ۳ دستگاه اتوبوس حامل لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: با تشدید اقدامات عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر در برخورد با قاچاق کالا، مأموران […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف ۳ دستگاه اتوبوس حامل لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: با تشدید اقدامات عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر در برخورد با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو های عبوری در یکی ازمحور های مواصلاتی شهرستان به ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی آن ها را  متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از اتوبوس ها تعداد ۳ دستگاه یخچال ساید بای ساید، ۵ دستگاه ماشین لباس شویی و یک دستگاه ماشین ظرفشویی خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و هفتصد میلیون ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه ۳ فرد متخلف دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.