به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف محموله سیگار و موادمحترقه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک باب مغازه خبر داد. سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه و فروش کالای دخانی قاچاق در یک باب مغازه، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف محموله سیگار و موادمحترقه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی از یک باب مغازه خبر داد.

سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه و فروش کالای دخانی قاچاق در یک باب مغازه، ماموران کلانتری ۱۲ شهر ابریشم جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی از این مغازه بازرسی صورت گرفت و در نتیجه ۱۱ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار و ۴۲ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه متصدی واحد صنفی متخلف دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.